Με μια μικρή αλλά ιδιαίτερα ζεστή γιορτή τιμήθηκε στο νοσοκομείο μας η Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή, αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά βρίσκονται δίπλα στον ασθενή με φροντίδα, δύναμη, υπομονή και ανθρωπιά.
Οι νοσηλεύτριες και οι νοσηλευτές δεν προσφέρουν μόνο υπηρεσίες υγείας. Προσφέρουν χαμόγελο στις δύσκολες στιγμές, στήριξη στον πόνο, ελπίδα στην αγωνία και αξιοπρέπεια σε κάθε άνθρωπο που έχει ανάγκη.
Με αφοσίωση και αίσθημα ευθύνης, αποτελούν την καρδιά του νοσοκομείου μας και ένα πολύτιμο στήριγμα για ασθενείς και συνοδούς, κάθε ώρα και κάθε ημέρα.
Η σημερινή ημέρα είναι μια μικρή υπενθύμιση της μεγάλης αξίας της προσφοράς τους.
Χρόνια πολλά σε όλες και όλους τους νοσηλευτές.
Σας ευχαριστούμε που είστε πάντα εκεί.