Νέο Οδοντιατρικό Τμήμα, στολίδι κυριολεκτικά, απέκτησε το Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής « ΗΑγία Βαρβάρα» στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των χώρων του. Το όμορφα διαμορφωμένο ιατρείο είναι εξοπλισμένο με σύγχρονα μηχανήματα και θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση προβλημάτων στοματικής υγείας των πολιτών της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Αθήνας.
Το αναβαθμισμένο οδοντιατρικό τμήμα βρίσκεται στο πίσω μέρος του νοσοκομείου, μέσα στο πράσινο και εκτός από αυτό καθαυτό το Οδοντιατρείο έχει άνετους χώρους τόσο έξω όσο και μέσα στο κτίριο για τους ασθενείς που περιμένουν να έρθει η ώρα του ραντεβού τους.