Μέσα σε ένα χρόνο στο ΓΝΔΑ «Η Αγία Βαρβαρα» εγκαταστάθηκε σύστημα πυρόσβεσης σε όλη την έκταση των 40 στρεμμάτων,δομήθηκε νέο Ακτινολογικό τμήμα,νέο Οδοντιατρικό και επισκευάζεται το κτήριο τωνΕξωτερικών Ιατρείων ,τόσο στην πρόσοψη όσο και στην πίσω πλευρά του.Ο νους και η ψυχή μας σ’ αυτό..