Σήμερα είχαμε τη χαρά και τη τιμή, μετά από πρόσκληση του Γενικού Διευθυντή του ΟΑΚΑ κ. Χαλιορή, το νοσοκομείο μας " Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής Η Αγία Βαρβάρα " να βρεθεί στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Στόχος μας ηταν η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού που αυτή τη περίοδο βρίσκεται σε πρόγραμμα Camp για θέματα προστασίας από τον ήλιο και διατροφής.
Η ενημέρωση έγινε από την κ. Καλαποθάκου Νέλλη Α' Επιμελητή Ιατρό Δερματολόγο και την κ. Τσούνη Αγάθη ΤΕ Νοσηλεύτρια Συντονίστρια προγραμμάτων ( ΣΠAY) Αγωγή Υγείας.