Το Δερματολογικό Τμήμα του ΓΝΔΑ «Η Αγία Βάρβαρα» εκσυγχρονίζεται κι αναβαθμίζεται. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Ίδρυμα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης για τη δωρεά του σύγχρονου συστήματος ψηφιακής καταγραφής δερματικών παθήσεων!
Σύγχρονος εξοπλισμός - βέλτιστη παρακολούθηση για τους ασθενείς μας.