Την Τρίτη 14/06/2022 στο Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής «Η Αγία Βαρβάρα» εγκαινιάσαμε τη νέα Κλινική Ψυχικής Υγείας Εφήβου «Ιωάννης Α. Αγγελικούσης» με την παρουσία της Υφυπουργού Ψυχικής Υγείας κα Ράπτη, της Αναπλ. Υπουργού κα Γκάγκα, της Προέδρου του Ναυτιλιακού Ομίλου Αγγελικούσης και Δωρήτριας κα Αγγελικούση Μαρία, του Διοικητή της 2ης ΥΠΕ κου Ροϊλού, της Υποδιοικήτριας της 2ης ΥΠΕ κα Δίπλα και του Υποδιοικητή της 2ης ΥΠΕ κου Αλεβίζου. Τίμησαν με την παρουσία τους ο υπουργός Ναυτιλίας κος Πλακιωτάκης, ο βουλευτής του Β2 Τομέα Αθήνας κος Λοβέρδος, ο βουλευτής Β Πειραιά κος Μαρκόπουλος, ο βουλευτής Β Πειραιά κος Τραγάκης και οι δήμαρχοι της Αγίας Βαρβάρας κος Μίχος και του Αιγάλεω κος Γκίκας.
Επίσης κοντά μας ήταν και οι υποψήφιοι Βουλευτές Β2 Αθηνών κος Καλογερόπουρος και ο κος Καραθάνος , κα Κορμπα και η περιφερειακή σύμβουλος Δυτικού Τομέα κα Αγγελοπούλου.
Η νέα Κλινική προορίζεται για την Ψυχιατρική φροντίδα των νεαρών ασθενών 14 έως 17 ετών. Το νέο Ολοκληρωμένο Ψυχιατρικό Τμήμα Εφήβων 15 κλινών θα είναι η πρώτη αμιγώς τέτοια δομή που θα λειτουργήσει στην χώρα, στα πλαίσια του ΕΣΥ. Ταυτόχρονα με τη λειτουργία του νέου τμήματος, ανακαινίζονται και αναβαθμίζονται η μονάδα Τεχνητού Νεφρού και τα Εξωτερικά Ιατρεία του Γεν. Νοσοκομείου Δυτικής Αττικής «Αγ. Βαρβάρα». Η Παθολογική κλινική που ανακαινίστηκε το 2020 και κάλυψε σημαντικές ανάγκες σαν αποκλειστικά covid κλινική κατά την οξεία φάση της πανδημίας, θα επαναλειτουργήσει σαν step down παθολογική κλινική προκειμένου να αποσυμφορεί το Γεν. Νοσοκομείο Νίκαιας Πειραιά «ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» και το ΠΓΝ «ΑΤΤΙΚΟΝ» από χρονίζοντα και γηριατρικά παθολογικά περιστατικά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κυρία Μαρία Αγγελικούση, Πρόεδρο του Ιδρύματος και τα μέλη της οικογένειας Αγγελικούση, όπου συγκέντρωσαν ένα μεγάλο ποσό της δωρεάς αντί στεφάνων και το διέθεσαν εις μνήμην του εκλιπόντος για την ενίσχυση των υπηρεσιών Υγείας προς τους πολίτες ενισχύοντας το Εθνικό Σύστημα Υγείας.