Σήμερα το ΓΝΔΑ « Η Αγ.Βαρβαρα» εφάρμοσε με επιτυχία Επιχειρησιακό σχέδιο σεισμού και πυρκαγιάς, με μεγάλη επιτυχία.Ευχαριστούμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία, το σύνολο των συμμετεχόντων πυροσβεστών, που έκανε πυρόσβεση και απεγκλωβισμό,τον Διοικητή τους κ. Βαρλάμη , τον υπεύθυνο του ΚΕΠΥ κ.Ατζουλάτο, τον Δήμαρχο Αιγαλεω κ. Λάμπρο Σκλαβουνο, τους Αντιδημάρχους Αιγαλεω κ. Δημομελετη και κ. Μακαρατζη, τον συνεργάτη τους κ. Καρακουλάκη,τους εκπροσώπους του Αστυνομικού τμήματος Αγ. Βαρβαρας καθώς και όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου μας, που με ζήλο και υπευθυνότητα έφερε σε πέρας την άσκηση.Ευγνωμονες προς όλους τους φορείς που μας βοήθησαν και προς το προσωπικό μας, συνεχίζουμε να λειτουργούμε σχεδιάζοντας και κατά το δυνατόν προλαμβάνοντας!!