Το ΓΝΔΑ «Η Αγία Βαρβάρα» είχε τη χαρά να υποδεχθεί 50 εκπαιδευτικούς από την Κρήτη, στο πλαίσιο του «1ου Εαρινού Εργαστηρίου (Workshop) Τέχνης: Η Δυτική Αθήνα στο επίκεντρο των Αττικών Διαδρομών».
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική επιμορφωτική δράση, η οποία αξιοποιεί την τέχνη ως εργαλείο διδασκαλίας, ηγεσίας και καλλιέργειας θετικής σχολικής κουλτούρας, προάγοντας παράλληλα τη συμπερίληψη, τη διασχολική συνεργασία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με έμφαση στην ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες επισκέπτονται επιλεγμένους προορισμούς ιστορικής μνήμης και πολιτιστικής κληρονομιάς της Αττικής. Ανάμεσα σε αυτούς και το νοσοκομείο μας, ένας χώρος με τη δική του ξεχωριστή ιστορία και διαχρονική προσφορά στην κοινωνία και τη δημόσια υγεία.
Η παρουσία των εκπαιδευτικών στο ΓΝΔΑ «Η Αγία Βαρβάρα» αποτέλεσε μια ξεχωριστή ευκαιρία ανταλλαγής σκέψεων και εμπειριών, αναδεικνύοντας τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης, του πολιτισμού και της κοινωνικής προσφοράς.
Το νοσοκομείο μας παραμένει ανοιχτό σε δράσεις που ενισχύουν τη γνώση, τη συνεργασία και τη διατήρηση της ιστορικής και πολιτιστικής μας ταυτότητας.