Σήμερα ήταν μια πολύ σημαντική μέρα. Διοργανώθηκε για πρώτη φορά στο Δερματολογικό Τμήμα του ΓΝΔΑ «Η Αγία Βαρβάρα» το 1ο κλινικό φροντιστήριο με δύο θεματικές ενότητες: η πρώτη για τη νόσο Hansen και η δεύτερη για τα συνήθη προβλήματα στο δερματολογικό ιατρείο- διαφορική διάγνωση και αντιμετώπιση. Συμμετείχαν με παρουσιάσεις όλοι οι ειδικευμένοι και οι ειδικευόμενοι ιατροί του τμήματος ενώ το παρακολούθησαν όλοι οι νοσηλευτές/τριες των εξωτερικών ιατρείων.
Το κλινικό φροντιστήριο αρχικά ξεκίνησε ως εκπαιδευτική δράση αλλά εξελίχθηκε σε ένα υψηλού επιπέδου δερματολογικό σεμινάριο!!!Όλες (μα όλες) οι παρουσιάσεις ήταν εξαιρετικές, και όλοι βγήκαμε κερδισμένοι γιατί βρεθήκαμε στη θέση και του εκπαιδευόμενου και του εκπαιδευτή.